Algemene voorwaarden

  • De afbeeldingen, vruchten, noten, afmetingen, kleuren, gewichten, etc. van de
    aangeboden producten kunnen afwijken van de foto. Dit omdat I Love Cupcakes rekening dient te houden met de beschikbare producten en het seizoen. Hier dient de klant rekening mee te houden en kan geen compensatie voor gevraagd worden.
  • De kleuren kunnen verschillen met de kleuren die in de afbeeldingen zijn gebruikt, dit ivm voorraad of kleurverschil door verlichting. Mocht u echt een specifieke kleur willen hebben, dan kunt u dat altijd als notitie achterlaten in het opmerkingenveld, wij zullen ons best doen om ons hieraan te houden. De kleur zwart is moeilijk te verkrijgen voor de producten op de website. Hierdoor zal de botercreme grijs worden. Hier dient rekening mee te worden gehouden bij de keuze zwart
  • Door de weersomstandigheden kunnen de taarten iets kunnen afwijken. Dit omdat wij rekening moeten houden met bijvoorbeeld de extreme hitte, waardoor de taart iets aangepast dient de worden, dit doen wij om het mooie resultaat te behouden.
  • De seizoensproducten zullen deels/geheel anders zijn dan op de foto, dit komt door eventuele toppings, kleuren of ingrediënten die we niet het hele jaar hebben.
  • De overeenkomst komt tot stand nadat de klant:
    ● de gehele bestelprocedure via de website heeft doorlopen.
    ● het aanbod en/of de offerte van I Love Cupcakes schriftelijk of via de
    e-mail heeft aanvaard.
  • De giftcard of de voucher of de restwaarde ervan is niet inwisselbaar voor
    geld.
  • De kortingscode die door ons aangeboden wordt kan geannuleerd worden zonder
    voorwaarden.
  • In het geval dat de bestelling door de klant wordt geannuleerd. wordt een bedrag van 2.50 cent in de rekening gebracht als transactiekosten.
  • Tegen betaling van de transactiekosten+ Annuleringskosten (20%) kan de klant een bestelling tot 72 uur voor de dag van levering
    annuleren tenzij:
    ● bestelbedrag hoger is dan 175 Euro.
    ● een customized bestelling is
    In deze gevallen dient de bestelling minimaal 7 dagen van te worden geannuleerd te worden
  • Tegen betaling van de transactiekosten+ Annuleringskosten (40%) kan de klant een bestelling binnen 72 uur voor de dag van levering annuleren tenzij:
  • ● bestelbedrag hoger is dan 175 Euro.
    ● een customized bestelling is
  • Een bestelling annuleren kan uitsluitend per email naar info@ilovecupcakes.nl.
  • De afbeelding op een taart kan maximaal van A4 formaat of 19 CM voor rond
    formaat zijn, tenzij met de klant anders is overeengekomen.
  • De klant kan na de ontvangst van de bestelling het product niet meer retourneren Tenzij deze niet overeenkomt met het bestelde product. De kosten van de bezorging en/of retourneren zal op de rekening van de klant zijn.
  • De klant dient de pakketten tijden het afgeven te controleren.
    De klacht dient op de dag van levering ingediend te worden
  • Het product moet binnen 2 dagen na levering geconsumeerd worden. Gebeurt dit later, dan zijn wij niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van het product.
  • Klachten over de kwaliteit van het product kunnen binnen 2 dagen ingediend worden en dit kan uitsluitend per email. Dit kan naar info@ilovecupcakes.nl
  • I Love Cupcakes is niet verantwoordelijk voor eventuele afhankelijkheden die
    kunnen optreden bij annulering, vertragingen of voor schade aan het product die kunnen
    optreden tijdens het vervoer door ons of door derde.
  • Er zijn 4 tijdvakken mogelijk voor een levering. Indien taarten buiten het gewenste tijdvak worden geleverd kan er helaas geen aanspraak gemaakt worden op een compensatie. De levering is in handen van een derde partij en hier is I love cupcakes niet verantwoordelijk voor.
  • Bij afwezigheid van de klant wordt het pakket retour genomen. Pakketen worden niet bij buren afgeleverd of voor de deur neergelegd ivm voedselveiligheid.
  • Indien mogelijk kan er, tegen betaling van de bezorgkosten gekeken worden of de doos weer ingepland kan worden voor levering op een later moment, op zaterdag dat is helaas niet mogelijk de bestelling kan alleen een keer aangeboden.
  • Klant kan geen aanspraak maken op terugbetaling bij schade tijdens een tweede leverpoging. Wij kunnen niet garanderen dat de producten opnieuw met zorg gesorteerd worden voor een tweede levering dit omdat het buiten ons eigen depot gebeurd.